Wednesday, April 11, 2018

Wanita Mudah Menangis

Apabila wanita tidak dihargai.. maka bercucuran lah air mata...
ya Allah aku mencari di mana cinta sebenar aku..
di mana kasih sayang dan perhatin..

Ya Allah terima kasih kerana telah memberi ilmu
kepadaku
untuk aku berjaya..
jika tidak mungkin aku akan dihina'

ya Allah kenapa aku langsung tidak di ambil
perhatin dari suami sendiri..

kenapa sebab aku hodoh ke?
sebab aku gemuk ke?
ya Allah aku dah beli bermacam macam
produk untuk aku kembali
cantik dan kurus
tapi apa dayanya
sampai sekarang aku masih
begini

tapi kenapa sebenarnya
hodoh ke aku
tak layak ke aku
berada disampingnya
 kalu aku tahu begini
layannya aku xmahu
jadi isteri dia

kenapalah aku bersetuju untuk bernikah dengan dia
aku lebih sakit hati sekarang ni
walaupun dah banyak kali aku bersabar

dulu aku mempunyai lelaki yg mmg sangat
mencintai aku yang ingin menjadikan
aku sebagai isteri

tapi aku meninggalkannya
adalah ini karma bagiku
kerana doa-doa orang yang kecewa
denganku

maafkan aku
aku buat ini bersebab
entahlah merundum rasa diri ini

maafkan aku semua

No comments:

Post a Comment

Raees sygku acap mkn roti. Bilaku pandang wajahmu. Hilang dukaku.